Потребителски вход

Запомни ме | Регистрация
Постинг
13.01.2010 19:37 - Докторе, а ти ползвал ли си Handsfree ?
Автор: reffina Категория: Изкуство   
Прочетен: 7673 Коментари: 18 Гласове:
13

Последна промяна: 13.01.2010 19:38

Постингът е бил сред най-популярни в категория в Blog.bg
Зарекла се бях - дорде ми трае сесията - никакво писане тук! Но...нека ви разкажа, белким ми се върне добрият вкус в устата, че от два дни все ми нагарча.     Така... Вчера имах изпит . Тежък предмет, тежък изпит, лош професор - людоед, абе всичко си бе както трябва. Напрежението също си бе там, знаете как е.  Залата, обаче, бе пълна с младост, наша си, българска младост. (Колегите ми са грешно млади и много, ама много хубави!) Влезе лошият професор, продиктува темата и...започна се. Пет минутки размисъл, започнах да пиша каквото знам, надявайки се йероглифите ми  макар и грозни да имат поне смисъл. И тогава.... Около мене нещо забръмча, завибрира въздуха от електронните звуци на Handsfree устройства!  Постреснах се - това ли са бъдещите психолози ?! Това ли са онези, които умеят да ни върнат радостта от живота, когато по незнайни за нас причини тя си тръгва?! Психолозите работят с най - фината, най - нежната част от нас - с душата ни. При тях отиваме, когато сивотата стане повече, отколкото можем да понесем, когато съществото ни изпитва страдание, за което медицината няма диагноза. Познавам това страдание. Губила съм близки хора, губила съм и себе си и знам, че ако не бе добрият психолог на който попаднах, сега не бих имала Вярата да продължа! Те - психолога, приятелите, семейството ми - са причината да ме има такава, каквато се харесвам (вече). А в този момент, около мен бъдещите психолози вземаха своят изпит с помоща на Handsfree!!! Стана ми тъжно. Но...изпита свърши и чашата вино в квартално кръчме почти бе поприспала тъгата......до днес. Имах преглед при лекар и ми назначиха една неприятна процедура - гастроскопия. Докато лекаря търпеливо ми обясняваше същността на процедурата, изглежда леко съм позеленяла - чутото хич не ми харесваше. Докторът (свестен човек , има и такива хора) се позасмя видял страхът ми и ми рече "Спокойно, хлапе, ако толкова те е страх ще ти направим анестезия, нищо няма да усетиш" Ух, олекна ми, как не го разцелувах тоя доктор - не знам! Рекохме си " До скоро!" и си тръгнах. И тогава, в автобуса, в мен изникна въпроса - " Боже, ами ако доктора си е взел изпита с Handsfree!!!" Знам, че е глупав въпрос, тогава не е имало такива устройства но въпроса си бе там, в главата ми и довлече още куп въпроси по себе си. Харесвам специалността си и няма да спра да я харесвам. Знам също , че има добри специалисти успели да станат такива с много труд. Но сега разбрах, че има и ... Handsfree ! Та се чудя, сега , в края на месеца , когато в пълна упойка няма да имам сетивност а ще поверя живота си в ръцете на доктора на кое от двете явления ще попадна?! Или е по - добре, каквато съм си цапната , преди да ми сложи инжекцията да попитам: " Докторе, а ти ползвал ли си Handsfree ?"    
П.П 
Дордето търсех  в коя категория да публикувам постинга си, реших да си го оставя точно тук- Изкуство му отива!
       



Гласувай:
13



Следващ постинг
Предишен постинг

1. mirandolina - Стискам
13.01.2010 19:49
палци всичко при теб да мине добре !!!!!!!
цитирай
2. krotalka - Не се косИ!
13.01.2010 20:24
Практиката ще покаже дали стават за психолози или не!
Гледай си здравето и дано всичко да е наред!
цитирай
3. reffina - mirandolina
13.01.2010 21:09
То и аз така...сама си стискам :)
цитирай
4. reffina - krotalka
13.01.2010 21:10
Ох, де да беше само при тях, де да беше...
цитирай
5. veninski - Поздрави от Родопите!
13.01.2010 21:10
Поздрави от Родопите!
цитирай
6. reffina - veninski
13.01.2010 21:12
Здрав бъди!
Поздрави от задимената ми кухня - преди малко прегорих вечерята :)
цитирай
7. cefulesteven - От калпави ученици често излизат ...
13.01.2010 21:39
От калпави ученици често излизат добри специалисти, а за психологията съм чел, че и чувал от свои практикуващи я приятели, че е в по-голямата си част призвание и талант с който се ражда човек.
Не, че искам да ги оправдавам и не дай си Боже, наложи ли ми се да попадна, точно на такъв тарикат, но ми весело едно...

Ти пък, ако искаш да знаеш онази вечер в която за последен път се видяхме и говорихме се оказа доста решителна за днешният ми ден:)))
цитирай
8. bapha - aбе ти завърши,
13.01.2010 21:47
изкарай я тази упойка (на някой им харесва) , пък тези с handsfree-тата живота ще си ги насмете и ще окапят по трасето.
здрава да си ни...
цитирай
9. reffina - cefulesteven
13.01.2010 22:27
Дано си прав, друже, но ми се ще тези при които ходя , когато не мога да се справя сама с нещо да си отбират от занаята, те това ми е болката!
Радвам се на днешният ти ден - от сърце, ще си взема от хубостта му за днешната ми вечер :)
цитирай
10. reffina - bapha
13.01.2010 22:28
Здрав бъди и ти и все така приключенствай!
цитирай
11. nikiedno - super
13.01.2010 22:54
Pozdraviavam te, mnogo otdavna ne sum chel neshto tolkova realno i aktualno i nay-vajnoto razlichava se ot politika, i tejki lubovi. Mnog dobre si si zadala vuprosa. Za men nay dobre bi bilo v Universitetite da se montirat zaglushiteli na signala za GSM . Taka i uchebniat proces shte bude po-spokoen
цитирай
12. reffina - nikiedno
13.01.2010 23:28
А може би наместо да монтираме заглушители е по-добре да си припомним думичката "морал"?
Туй, чини ми се, е по - важното :)
цитирай
13. анонимен - :)шегичка....
14.01.2010 10:44
Пациент чака пред вратата на лекарския кабинет за резултат от изследване. Излиза докторът, поглежда мрачно папката и казва: "Остават ви още 10 !"
Пациентът :Ама какво бе докторе- години, месеци? дни?
Докторът: " 10,9, 8 , 7...."
цитирай
14. katan - Ренко!
16.01.2010 11:24
Радвам се, че си тук!
За гастроскопията не се тревожи!
Малко е гадничко, но минава бързо без анестезия / аз така предпочетох:)/.
На времето лекари ставаха децата на "заслужилите" - активни борци, сега пък с handsfree ...
А за теб съм сигурна, че ще си един превъзходен психолог, който достига лесно, фино и състрадателно до душите на хората!
Успех!
цитирай
15. hara73 - Ренка, миличко
16.01.2010 11:58
Вярвай, че всичко ще бъде надед и ще бъде. Аз ще ти стискам палци и вярвам, че доктора ти е от тези, който не са ползували Handsfree...
цитирай
16. aquilla - Привет!
21.01.2010 10:35
По мое време нямаше хендсфрий, та изпитите съм си вземал по първобитния начин. Но се сещам за един приятел, дето пита друг:"Абе, ти сваляш ли това хендсфрий от главата си някога? А другия му казва- "Аха, само когато спя." А първия: "Е вземи да се снимаш за лична карта тогава- с него- то ти е отличителен белег!":-))
цитирай
17. bapha - Йохохо
21.01.2010 16:53
и бутилка Ром...
Танцувай, пей хайдушки песни, плачи, крещи, намачкай Владо, бъди намачкана...
хубаво е, когато има повод...
цитирай
18. reffina - Само да си забърша сополите и поч...
21.01.2010 17:54
Само да си забърша сополите и почвам, обещавам ти!
:)
цитирай
Търсене

За този блог
Автор: reffina
Категория: Изкуство
Прочетен: 643605
Постинги: 42
Коментари: 1287
Гласове: 6936
Календар
«  Април, 2024  
ПВСЧПСН
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930